Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

zaterdag, april 29, 2006

Brocope-TC Zwaagwesteinde 0-3

Vrijdagavond stond de uitwedstrijd naar Oldeberkoop op het programma. Regen en kou dienende (overdrijven is inderdaad ook een vak) togen wij al om kwart voor 5 richting het zuidoosten van Friesland om aan te treden tegen de plaatselijke TC. Als eerste kwam ondergetekende op de baan voor de wedstrijd tegen zijn 8-8 tegenstander. De eerste set ging moeizaam met veel breaks, maar werd gewonnen met 6-4, in de 4e game van de 2e set werd het 9 keer deuce, maar uiteindelijk werd de game, net als de set weer gewonnen door ondergetekende. Eindstand 6-4, 6-0. Pieter van Leijen was zegge en schrijve binnen 3 kwartier klaar met zijn tegenstander, en speelde 6-1, 6-1. De overwinning voor TCZ was toen al een feit, maar de dubbel moest nog wel gespeeld worden. Brocope bracht 2 jonge, talentvolle spelers in de baan, maar die schoten in kwaliteit nog iets te kort. De wedstrijd eindigde in 6-0, 6-0. TCZ gaat stevig aan kop. Op dit moment (zaterdag 19:00 uur zijn de uitslagen van gisteren nog niet verwerkt op www.knltb.nl, ik hoop dat dat spoedig het geval zal zijn, zodat ik de uitslag van TC Haren-Hardegarijp kan bekijken. Ik hoop op een overwinning voor Hardegarijp, maar mijn verstand zegt Haren. Zodra ik er meer van weet, post ik het.

6 Comments:

At 11/5/06 17:10, Anonymous Anoniem said...

haha wat schrijf jij dat leuk :)

 
At 13/5/06 22:30, Anonymous Anoniem said...

heeyyyyyy

theunis sjoerd !
leuk verhaal heb je gemaakt, met zeer dure woorden!
waar willem alexander nog van kan leren !

hey ik hoop op het kampioenschap!!
zodat we bij de BBQ dit kan ook heel goed gaan vieren !

succes ik bedoel eigenlijk suc7 (is net iets meer succes!)

groetjes
sjieuwke

 
At 20/5/06 17:19, Blogger Theunis Sjoerd said...

Wie is de anonymous?

 
At 20/5/06 17:22, Blogger Theunis Sjoerd said...

Ej Sjieuwke
Op de bbq ben ik er niet, dan is de EO-Jongerendag in het gelredome en daar ga ik al jaren met vrienden heen. Jammer, want van de 4 jaar dat ik nou al tennis is de BBQ 3 keer op dezelfde zaterdag als de jongerendag gevallen. Vorig jaar was het een andere dag, veel beter ;) Misschien kunnen we het kampioenschap nou een andere keer vieren (bij een van de toernooitjes, op een tosavond, weet ik veel;) Ik hoop dat de BBQ volgend jaar weer op een andere zaterdag is, want dan hoop ik weer kampioen te worden ;)

 
At 7/6/06 05:00, Anonymous Anoniem said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 
At 7/6/06 19:05, Anonymous Anoniem said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 

Een reactie posten

<< Home