Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

donderdag, mei 10, 2007

Persberichten I

Op Hattrick, een spel wat ik bijzonder fanatiek speel, kun je persberichten posten. Nu kom ik regelmatig hele leuke exemplaren tegen, die ik jullie niet wil onthouden. Bij deze de eersten, van Boegyman.

16-01-2006 Spitsen willen weg
'Voorzitter, ik kan hogerop' sprak Percy. 'Ja voorzitter, ik kan ook hogerop' sprak Rãzvan. 'Vuurtorenwachter op Terschelling?', sprak de legendarische en altijd gevatte Beogyman.

Percy kon er niet om lachen. Rãzvan ook niet.

Afijn. Ze staan dus te koop. Dat mietje met die pleister en die aandachttrekkert met dat kringeltje in zijn naam.


24-03-2006 Alweer een seizoen in IV?
Manager Boegyman is tevreden. De doelstellingen, die we niet hebben, zijn wederom behaald. We gaan nog een seizoen in IV spelen. Of in V. Of in III.

Tevens zullen er nieuwe versterkingen worden aangetrokken. Absoluut overbodig, maar wel leuk. Ouwe baasjes zoals Joakim en Mario mogen op hun tellen gaan passen. En ook Falko Brommer mag onderhand wel eens opgevoerd gaan worden *lachpauze*.

Kortom: we zien het nieuwe seizoen weer met angst en beven tegemoet.