Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

vrijdag, juli 07, 2006

Nieuwe gastenteller

Zoals jullie zien heeft deze site een nieuwe gastenteller gekregen! Voordeel van deze teller is dat je niet op een link hoeft te klikken (en dus een pop-up krijgt). Verder heeft deze nieuwe teller ook een aantal nadelen: Ik kan geen webstats meer bekijken (kijken wie wanneer op deze site was, kijken hoeveel op een dag, kijken hoeveel per maand, enz.). Ik zal echter eens informeren bij mensen die hier verstand van hebben naar goede programma's hiervoor. De concrete reden voor de nieuwe teller is simpel: de oude was kapot en deed helemaal niks meer (zelfs niet nadat Jelmer er naar had gekeken, en dan is 'ie echt goed kapot). De nieuwe teller begint met tellen bij 400, in de eerste maanden van de site, toen de oude het nog wel deed, kwam het totale bezoekersaantal op 97 resp. 92. Dit keer 4, plus de eerste week van juli, is 400.

Door deze werkzaamheden kan het zijn dat de website gistermiddag een tijdje off is geweest.

Een dezer dagen krijg ik ook nog mijn rapport (jippie!). Ik zal heb z.s.m. publiceren op deze site.

Rest mij nog 1 ding te zeggen: VEEL PLEZIER MET DE NIEUWE TELLER.

6 Comments:

At 7/7/06 13:13, Blogger douwe said...

is dat wel een goede keuze:P je rapport laten zien;)
strax valt ie tegen en moet je hem erop zetten hé:P

 
At 7/7/06 14:29, Blogger Theunis Sjoerd said...

Nah ik weet wel ongeveer wat voor cijfers ik heb hè, maar ik heb geen zin om het allemaal uit te rekenen *vakantiegevoel* dus wacht ik tot ik ze opgelepeld krijg.

 
At 8/7/06 16:24, Blogger douwe said...

ja vienk ek jong:P
ik krei mien rapport opstjoert ek wol handig:P

 
At 9/7/06 14:02, Blogger Theunis Sjoerd said...

Ja man supr handig
hebbie vanavond ook watte doen?

 
At 9/7/06 16:32, Blogger douwe said...

vonnejonne ff voetbalje mei een pear jongens achter us. kist ek wol meidwaan:P

 
At 9/7/06 18:50, Blogger Stavorinus said...

http://www.sitemeter.com/ daar kun je een sitemeter krijgen waarbij je alles kunt volgen. Ik gebruik m en dat bevalt goed.

groetjes george

www.stavorinus.blogspot.com
www.woordvandedag.blogspot.com

 

Een reactie posten

<< Home