Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

vrijdag, juli 14, 2006

Rapport!

Hieronder, met gepaste trots, mijn eindlijst, en de mededeling dat ik over ben naar HAVO 5.
Het eerste cijfer is het eindcijfer van dit jaar, het tweede cijfer is een cijfer dat voor +/- 25% meetelt voor mijn examencijfer.

Godsdienst 6.4, - (voldoende afgesloten)
Nederlands 6.9, -
Duits 6.2, 6.2* (6.0)
Engels 6.4, -
Letterkunde 7.0, 7.0
Maatschappijleer 7.7, 7.7
Algemene NatuurWetenschappen 6.8, 6.7* (7.0)
Culturele/Kunstzinnige vorming (voldoende afgesloten)
Gym 7.0, - (voldoende afgesloten)
Geschiedenis 6.8, 8.0
Aardrijkskunde 6.6, 7.3
Wiskunde (A12) 7.6, 7.5
Economie (B12) 7.4, 7.0
Management en Organisatie 8.4, 8.0

Vakken met een * heb ik volgend jaar niet meer, het cijfer wat er achter staat is ook het cijfer wat er op mijn examenlijst zal staan. Tussen ( ) het afgeronde cijfer voor mijn examen.
Als er achter een vak (voldoende afgesloten) staat, betekent dat dat als dat vak niet voldoende afgesloten zou zijn, ik niet over zou zijn gegaan.

3 Comments:

At 14/7/06 13:54, Blogger douwe said...

wel goede cijfers hé.
de mijne komt ook nog erop hoorz:P
ik heb hem nog nie dus komt nog:P

 
At 14/7/06 13:56, Blogger Theunis Sjoerd said...

*arrogante modus aan*
vast niet zo goed als die van mij ;)
*arrogante modus uit*

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

 
At 14/7/06 13:57, Blogger douwe said...

we sille us sjin:P wit ut ongeveer wol jer leegste een 7 ofsa:P

 

Een reactie posten

<< Home