Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

woensdag, januari 17, 2007

brief

Van omke Theun kreeg ik onderstaande afbeelding, het is een briefje die ik op 20 september 1999 (op mijn achtste dus) naar tante Hillie gestuurd heb. Leuk om te zien hoe beroerd ik toen schreef zeg...

















Ondertiteling:
Twijzelerheide - 20-09-1999
Hallo tante misschien wel wat laat (ik was het briefje helemaal vergeten) ik vond het nog bij moeders keukenopruiming maar hier is het toch nog
doei
Theunis Sjoerd Elzinga

2 Comments:

At 17/1/07 09:40, Anonymous Anoniem said...

heb zondag gezien toen je het briefje voor je vader voor bereide
dat je schrijfkunst met grote sprongen vooruit is gegaan

 
At 17/1/07 10:15, Blogger Theunis Sjoerd said...

eeecht wel

 

Een reactie posten

<< Home