Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

maandag, maart 19, 2007

Nog wat foto's :D

Nog maar een paar foto's van het volleybal :D

Wooo!

Let vooral op meester Idsardi rechts











Jelmer







Wander in actie :D

De bal is nog hoog in de lucht

Let ook op Wilma, uiterst rechts :D :D

Gemma









Hanna, mijn zusje

Alicia, mijn andere zusje

Hm, aangezien Tamara alle foto's al eens online heeft gezet hoef ik dat eigenlijk niet nog een keer te doen: Tamara's foto's
Hierboven toch de mooisten maar even geplaatst :D

3 Comments:

At 19/3/07 23:35, Anonymous Anoniem said...

haha cool! :D Mooie fotos, complimenten (Tamara :P).

Pas toen ik onder de foto 'Jelmer' zag staan, herkende ik mezelf :P Oei Oei.. Toch cool! :D
Volgens mij was 't zeker een geslaagde avond! Vandaag nog met iemand van school gepraat erover (van Kollumerzwaag), die vonden het ook geslaagd!

 
At 19/3/07 23:43, Anonymous Anoniem said...

Cool trouwens, dat we Gerrit nog steevast 'Meester Idsardi' Noemen! (H)

 
At 20/3/07 13:13, Blogger Theunis Sjoerd said...

Prachtig dat iedereen het leuk vindt, ik krijg alleen goeie reacties :D :D

En dat ik meester Idsardi nog steeds bij zijn functie noem, tsja... Ik doe het bij alle oud leraren en leraressen van mij, en iedere keer is er wel iemand die er over valt :D :D

 

Een reactie posten

<< Home