Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

donderdag, juli 27, 2006

Foto's Bjoeks

Bij deze dan ook de foto's van het klimmen in Groningen. Het heeft even geduurd, maar ik ben vorige week de hele week weg geweest en ook deze week moest ik even tijd maken om hier aan toe te komen: Het is heel veel werk om alle foto's online te krijgen: met deze post ben ik 2 uur bezig geweest.
Meer inhoudelijk over de foto's: Ik heb geprobeerd iedereen op de site te krijgen (mocht iemand zichzelf toch missen, post dan even een reactie, dan zet ik jou er ook nog even bij ;) ). Alleen van Jannie kon ik geen foto vinden (zelfs na het raadplegen van google image niet). Nu weet iedereen wel hoe Jannie eruit ziet, maar toch.

Reageren zou heel leuk zijn, en kan op de volgende manier: klik hieronder op 'comments', schrijf dan je reactie. Gebruik daaronder als loginnaam en als wachtwoord 'gastaccount' en klik dan op 'login and publish'. Dit lijkt heel ingewikkeld, maar het wijst zich allemaal vanzelf. Zet trouwens wel even je naam in de reactie, het is voor iedereen wel zo leuk als men weet wie wat zegt. Posts waarvan de afzender niet bekend is verwijder ik.

Vertel deze site door! Mond-op-mond reclame is de beste reclame die er is ;)













5 Comments:

At 27/7/06 13:45, Blogger Theunis Sjoerd said...

Reageren hè!!!

 
At 30/7/06 17:29, Blogger douwe said...

ja ok jong:P
wol coole foto's.
wie wol lache tink?

 
At 14/8/06 10:58, Blogger Francien said...

ik reageer bij deze, wat moet ik zeggen? hahha

 
At 14/8/06 11:00, Blogger Theunis Sjoerd said...

dat het coole foto's zijn ofzo :)

 
At 1/11/06 17:09, Anonymous Anoniem said...

Ik st aer niet op!

 

Een reactie posten

<< Home