Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

maandag, oktober 02, 2006

onderbond-friendlycup, schema week 1

De komende week zijn dit de wedstrijden in de onderbond-friendlycup:

Poule 1
the bunny's - Jelle United
FB Atletic - FC BOS Trappers

Poule 2
fc de super ajaxieden - deheidepyken
de Championsboys - FC de Turboslakken

Poule 3
WildC.A.T. - Psyche
FC de Feanfanaten - Goudse Mollen

Allen zijn inmiddels geregeld, iedereen succes ermee.

10 Comments:

At 3/10/06 17:03, Blogger douwe said...

ik ga voor de winst olee olee:P:P

 
At 3/10/06 18:48, Blogger Theunis Sjoerd said...

Dan zijn we met meerdere, want ook the bunny's heeft die ambitie prijsgegeven en in 3 onderlinge ontmoetingen heb ik altijd gewonnen van Goudse Mollen, dus ik ga ook voor de winst...

 
At 4/10/06 13:55, Blogger douwe said...

ja ok:P maar toch ik baal wel want er zijn 3 belangrijke spelers gebleseerd;)
1 goed keeper, 1 uitstekende spits, 1 uitstekende mid.
dus die mis ik allemaal is vet jmmr;)
allemaal voor 3 a 4 weken

 
At 4/10/06 14:32, Blogger Theunis Sjoerd said...

tja, gebruik je die anders in de friendlys?

 
At 4/10/06 19:38, Blogger douwe said...

ha nou zeg de mensen waa rik tegen speel speel took veel met de basis;)
maar als wil winnen kanik neit met spelers komen die waardeloos in vorm zijn of wel.
maar nu nog ff iets. de kwart finale is niet goed georganiseerd er moeten 2 nr 1 tegen elkaar.
en de tegenpartij van mij heeft vet mazzel met het thuis duel dus worden lager gekwalificeerde clubs eigenlijk gediscrimineerd om zo maar te zeggen.
thuisvoordeel is een positief iets

 
At 5/10/06 08:29, Blogger Theunis Sjoerd said...

Tja, ik speel gewoon altijd met mijn B-team, wat de vorm ook is. Nu heb ik de mazzel dat ik geen slecht in vorm zijnde spelers heb.
About de kwartfinale, ik daag je uit om met een betere indeling te komen, dan mag het mij benieuwen of je eruit komt...

 
At 5/10/06 13:57, Blogger douwe said...

ok dan komt het hiero;)

de nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2.

nr 1 poule 2 - nr 2 poule 3.
nr 1 poule 3 - nr 2 poule 1.

is toch veen eerlijker en dan de nummer 2 thuis vind ik;)

 
At 5/10/06 15:12, Blogger Theunis Sjoerd said...

nee jonge, zo werkt het niet want ook de 2 beste nummers 3 moeten meedoen in de kwartfinale. Verder is het nog helemaal niet bekend wie er thuis spelen in de kwartfinale, dat had je ook in de post kunnen lezen, daar staat:

Ook in de knock-outfase speelt het team met de meeste supporters thuis.

 
At 5/10/06 15:23, Blogger douwe said...

dan zijn toch rot streken voor de mensend ie bijvoorbveeld hele tijd uit spelen ik wil echt niet uit spelen dan hoor.
dan vind ik dat ik gewoon benadeeld word. dan laat ik mijn hele ploeg wel op andere plaatsen spelen maar dan wilk neit meer winnen.
:P
zo denk ik er nu over hoor.

 
At 5/10/06 16:19, Blogger Theunis Sjoerd said...

Kijk Douwe, toen je je opgaf wist je dat de ploeg met de meeste supporters altijd thuis speelt. Dat levert voor beide partijen het meeste op, immers, bij een friendly wordt de opbrengst gedeeld. De uitspelende ploeg heeft 1 sublevel minder middenveld, dat is bijna te verwaarlozen. Je had de wedstrijd van gister echt niet gewonnen ;) Bovendien, de finale gaat over een uit- en een thuisduel.

 

Een reactie posten

<< Home