Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

zaterdag, december 09, 2006

lol, hieronder

Dit bericht staat geplaatst als reactie hieronder. De spel- en formuleringsfouten heb ik vet gedrukt.

from: viredactie

Hallo,

Wij van de redactie van VI willen via deze weg zeggen dat het NIET toegestaan is om zomaar teksten van onze website aftehalen. Dat mag alleen als je toestemming vraagt (moet zijn: als je om toestemming vraagt of als je toestemming hebt) via ons.

Hierbij verzoeken we jouw om dit nieuws voor dinsdag 12 december te verwijdert hebben. Anders zullen we echt (verwijst nergens naar) juridische zaken (stappen) moeten ondernemen.

VI.nl

Laat dit bericht nu net gepost zijn vanaf een IP-adres van iemand die wel vaker aan het ouwehoeren is op mijn site, ik ben bezig met een script om hem (of haar) te blokken. Het bericht komt in ieder geval niet van vi.nl zelf. Ik overweeg nog om de redactie van vi.nl te mailen dat iemand hun naam gebuikt, terwijl hij/zij dat niet mag doen. De naam van de poster van de reactie bevat ook een hyperlink naar vi.nl, iets wat absoluut niet toegestaan, en strafbaar is.
En eigenlijk voelt iedereen wel aan zijn klompen aan dat dit bericht niet pluis is ;)

2 Comments:

At 9/12/06 22:15, Blogger TamaraART said...

En je bent ook nog een spelfout vergeten, 'jouw' hoort hier niet met een w...

Flauw dat iemand zo op je site bezig is, ik hoop dat het je binnenkort lukt hem/haar te blokkeren.

 
At 10/12/06 12:20, Blogger Theunis Sjoerd said...

is veranderd ;)

 

Een reactie posten

<< Home