Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

zaterdag, januari 20, 2007

verhuizing naar .tk

De hoogtepunten volgen elkaar in rap tempo op, want samen met de nieuwe lay-out (zie hier onder) wordt ook een andere langgekoesterde wens vervuld: een volledige domeinnaam, en geen reclame meer in de domeinnaam. www.freonen.tk is het nieuwe adres van deze website. De site blijft gewoon te bereiken via www.freonen.blogspot.com. Groot voordeel van een .tk website is onder andere de betere vindbaarheid in zoekmachines, maar er zijn er natuurlijk veel meer voordelen.
Nog een hoogtepunt: ook de 2500ste bezoeker werd de afgelopen dagen verwelkomd!

6 Comments:

At 21/1/07 21:42, Blogger douwe said...

volgens mij was ik dat:D:P

 
At 21/1/07 21:43, Blogger Theunis Sjoerd said...

nee hoor, ik weet 100% zeker dat ik dat zelf was, midden in de nacht toen ik de nieuwe script maakte

wat zeg je er anders van?

 
At 21/1/07 21:52, Anonymous Anoniem said...

hallo beste lezer
het ziet er maar fleurig uit wou ik even zeggen......mooie keuze in kleur.
de schrijver

 
At 21/1/07 22:07, Blogger Theunis Sjoerd said...

danke ome
tenminste, ik neem aan dat dit bericht van ome komt ;)

 
At 22/1/07 17:38, Blogger douwe said...

het zal allemaal wel hé;)
wel leuke kleuren hé.

 
At 23/1/07 08:32, Anonymous Anoniem said...

je had helemaal gelijk
oesa goeie

 

Een reactie posten

<< Home