Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

donderdag, juli 27, 2006

op vakantie/verjaardag uitgesteld

Van 29 juli tot 11 augustus zijn wij op vakantie naar Voorthuizen. Ik zal dan dus niet posten op deze site, evenmin reageren op mijn e-mail, niet reageren op deze site, niet aanwezig zijn op msn enzovoorts.
Hierdoor wordt ook mijn verjaardag uitgesteld. Donderdag 3 augustus ben ik jarig, maar dat wordt nu waarschijnlijk gevierd op zondag 27. Meer informatie hieromtrent volgt nog.

2 Comments:

At 14/8/06 10:55, Blogger Francien said...

ha maar nu ben je terug, dus kun je weer posten:D Ben benieuwd, post maar wat vakantie foto's ofzo. En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuk feest gaat hebben.

Groet Francien

 
At 14/8/06 10:57, Blogger Theunis Sjoerd said...

tja ik heb eigenlijk niet zo veel foto's, maar er komen wel een paar andere posts aan.
wacht maar af, binnen een half uur zit de eerste hier.

 

Een reactie posten

<< Home