Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

zondag, oktober 08, 2006

foto's

Hier wat foto's van iets persoonlijker aard.

Misschien kent u deze mensen:





























En voor de mensen die zeggen: 'geen idee wie dit zijn', op de bovenste foto staan rechts mijn moeder en mijn 2 zusjes, en op de onderste staan mijn 2 zusjes en mijn vader. De foto is bewogen, maarja, als het hele gezin er op staat moet mijn vader er ook bij, en beter iets dan niets.















Ons huisje.















De duiven bij ome Theun op het hok. En herkent u dat trekkertje linksonder? Daar reed ik pak 'm beet 13 jaar geleden op. De volgende generatie in Rinsumageest is er niet vanaf te slaan, dus zo ziet u maar weer, tractoren is iets van alle tijd, helemaal (of misschien juist wel) in Friesland. ;) ;) ;)

5 Comments:

At 9/10/06 18:25, Anonymous Anoniem said...

mooie fotos T.S.het is er dan toch nog van gekomen,je moet zomaar denken =better let dan net=.

groetnis ut de geast

 
At 9/10/06 21:15, Blogger Theunis Sjoerd said...

jah, dat stond ook al bij de post van douwe's foto's hè

 
At 10/10/06 19:55, Anonymous Anoniem said...

waar t.s.

 
At 11/10/06 14:25, Blogger Theunis Sjoerd said...

Is dat een vraag, zo van 'waar?' of een conclusie, zo van 'dat is waar'?

 
At 8/12/06 18:10, Anonymous Anoniem said...

hum... Noem jij je nouw fotograaf??? Ik noem dit meer humor fotograaf. En alsof je dagelijks 100.000 bezoekers krijgt... Dat is echt niet zo hoor.
Denk niet dat je een profesionele site hebt...

 

Een reactie posten

<< Home