Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

dinsdag, augustus 15, 2006

de vrienden van Theunis Sjoerd Elzinga

Zoals jullie wel weten is deze site getiteld 'freonen van Theunis Sjoerd Elzinga'.
Nu is het voor jullie ook wel leuk om te weten wie dan de vrienden van Theunis Sjoerd Elzinga zijn. Hieronder stel ik ze aan jullie voor.

Jelmer de Wilde

geboren: 11 februari 1990
sport: wielrennen
school: HAVO 5, lauwers college Buitenpost
hobby's: drummen en computeren
woonplaats: Zwagerbosch











Binne van der Meer

geboren: 7 november 1990
sport: -
school: HAVO 4, gomarus college Groningen
hobby's: sport
woonplaats: Zwaagwesteinde









Lammert Dijkstra
geboren: 3 januari 1990
sport: schaken
school:
hobby's:
woonplaats: Rijssen, Overijssel

Douwe Kooistra
geboren:
sport: volleybal
school: MBO onderwijsassistent 2, friese poort Dokkum
hobby's:
woonplaats: Twijzelerheide

Kor van der Meer

geboren: 27 juli 1993
sport: -
school: VMBO kaderberoepsgericht 2, gomarus college Leeuwarden
hobby's: sport, websites bouwen
woonplaats: Zwaagwesteinde

Jouke Kooistra
geboren:
sport: volleybal
school:
hobby's:
woonplaats: Twijzelerheide

en ook nog maar een profieltje van mezelf:
Theunis Sjoerd Elzinga

geboren: 3 augustus 1991
sport: tennis
school: HAVO 5, gomarus college Groningen
hobby's: sporten, hattrick (online game), mijn website onderhouden, kolonisten van catan.
woonplaats: Twijzelerheide

deze post zal ik af en toe editten, ik wil van iedereen een foto enzovoorts erop, maar dat kan allemaal niet in een keer.

Edit 15-08-2006, 20:40: foto's van Binne en Kor toegevoegd en wat info erbij gezet.
Edit 01-09-2006, 14:40: tsja, als niemand iets instuurt komt er ook niks van hè?

7 Comments:

At 16/8/06 17:56, Blogger douwe said...

hey stoer jonge ik sta er ook bij:D
ik ben trouwens geboren op 13-09-1989 en mijn hobby's zijn voetballen en volleybal natuurlijk:P en natuurlijk omgaan met vrienden.

 
At 16/8/06 17:58, Blogger douwe said...

en hattrick niet te vergeten hé:P sta nu nog 0-0 voor de beker:P

 
At 16/8/06 18:16, Blogger Theunis Sjoerd said...

oke dan
zo gauw ik weer ns tijd heb zet ik jou r ook even bij
kun je me trouwens ook nog even een foto mailen en jouke vragen hetzelfde te doen?

 
At 16/8/06 18:43, Blogger douwe said...

komt in orde jonge;)

 
At 23/8/06 16:15, Blogger Francien said...

heey leuk hoor weet ik eindelijk eens wie dat allemaal zijn. Succes met bijhouden maar.

 
At 24/8/06 11:10, Blogger Theunis Sjoerd said...

dank je :P

en @douwe: waar blijven de foto's?

 
At 1/11/06 17:07, Anonymous Anoniem said...

WAT SAAI!!! NOEM JE DIT EEN WEBSITE?? IK DACHT EERDER EEN FLURTSITE!

 

Een reactie posten

<< Home