Script made by: jelmerdewilde, feanfan, Douglas Bowman, Lay-out developed by: feanfan, mem, jelmerdewilde Posts by: feanfan

maandag, augustus 21, 2006

Hattrick

Zoals sommigen onder jullie wel weten ben ik verslingerd aan het online spel Hattrick. Nu ben ik op een punt gekomen dat ik toch wel trots op iets ben en dat aan jullie wil laten zien:

De ploeg is 18 wedstrijden ongeslagen (24 weken) en heeft 15 overwinningen op rij geboekt.

toch wel leuk.

Verder ook nog dit:

Ranking: 19799 (van de 84648)

ook wel iets om trots op te zijn.

Edit 28-08-2006, 13:55:
Gisteren toch nog gelijkgespeeld, daardoor nu:

De ploeg is 19 wedstrijden ongeslagen.

Edit 06-09-2006, 15:00:
Eergisteren weer gelijkgespeeld, daardoor nu:

De ploeg is 20 wedstrijden ongeslagen.


Edit 13-09-2006, 19.45:
Weer niet verloren:

De ploeg is 21 wedstrijden ongeslagen.


Edit 21-09-2006, 14.40:
Maar weer ns gewonnen:

De ploeg is 22 wedstrijden ongeslagen.

5 Comments:

At 22/8/06 13:57, Blogger douwe said...

ja jong maar moet je maar ff bij mij kijken heb 6-0 gewonnen ga voor promotie dit seizoen moet misschien wel te halen zijn.
mijn 2 uitstekende mids zijn er nog nie echt goed om te spelen vind ik. de ene moet nog conditie hebben. maar volegsn mij sta ik hoger in de ranking dan jouw hoor:P weet nie zeker interesseert me ook nie:P

 
At 23/8/06 10:13, Blogger Theunis Sjoerd said...

jij staat 19130, dus idd net iets hoger dan mij. Promotie wordt wel heel moeilijk voor jou denk ik, er promoveert maar 1 en vorig seizoen was je nog 6e, bovendien als je promoveert en je gaat naar de 7e, heb je niet genoeg geld voor versterkingen en het team dat je nu hebt is denk ik te zwak

 
At 23/8/06 13:02, Blogger douwe said...

ik was vorig seizoen 5e. em ik heb veel aankopen gedaan en dat hebben mijn rivalenniet gedaan dus. ik heb 2 uitsetekende mids. 2 uitstekende spitsen en een goed keeper en 5 goede verdedigers. verder nog alles goed op de bank:D ikprobeer gewoon wat ikspeel nu strax 3-5-2 om mijn middenvled stats beter te krijgen. die zijn dan slecht hoog. dus dat is wel goed.

 
At 23/8/06 13:26, Blogger Theunis Sjoerd said...

Ja, nah miss lukt t dan. Mijn trainees heb ik volgend seizoen 3 formidabele mids. Een goed keeper heb ik al en de 2 backs die ik heb kunnen ook wel aan de top mee. Dan hoef ik alleen nog maar een CV en 2 spitsen te kopen, ook uitstekend, en dan kan ik volgend seizoen miss. ook in de top mee.

 
At 24/8/06 11:08, Blogger Theunis Sjoerd said...

Tsja...
Ik hecht niet zo veel waarde aan hatstats. Ik kijk liever naar de stats in het wedstrijdverslag.
En over het voetballen, bel maar als jullie gaan, dan kom ik ook wel weer ff.

Ik heb je post verwijderd vanwege de laatste zin, dat soort dingen hoor je niet in je posts te zeggen. Dat is iets wat ik je als vriend verteld heb, en jij gooit het op straat. Ik ga toch ook niet op jou site zetten waarom jullie niet op vakantie geweest zijn.

 

Een reactie posten

<< Home